onsdag 13 maj 2009

Häll ut havet

Jag trodde verkligen aldrig att jag skulle köpa något beige igen. Inte efter att jag halvföljt Johan i hans beiga-mannen-period. Jag hade beiga byxor ett tag - minns ni? Och en beige manchesterkeps. Men jag tror inte att jag någonsin använde den. Inte så speciellt flitigt i alla fall. Men nu har jag köpt en beige kofta på Monki. Så jag tänker aldrig mer säga aldrig. För snart har jag säkert jazzbyxor och lackjackor igen. Så jag säger aldrig aldrig. Även om jag inte tycker att det låter sådär jättetroligt. Men.

Snart åker jag med Ellinor till Oslo. Och jag tror att jag ska köpa det där Vodkaresekittet man kan köpa på systemet. För när ska man annars dricka resevodka om inte på en buss mot Norge när man egentligen borde läsa anatomi?

Och ikväll kom jag hem till det här. Det var det finaste jag någonsin skulle ha kunnat komma hem till:

2 kommentarer:

Julia sa...

Jag som är värreänvärstantibeiget har också börjat att gilla det ibland faktiskt!! Vill ha ett par chinos och en sjal med som har lite inslag av beige i sig. Herregud! Jag tror jag börjar bli vuxen eller nåt. Skickligt gjort Alex :) Vi ses imorgon :D

Pernilla Skoglund sa...

Det var länge sedan vi sågs! Saknar dig =) Är vi båda göteborgare? Lust att ta en fika snart? Kram